Instruirea iniţială a asistenţilor personali noi angajaţi

Joi, 8 februarie, în cadrul Direcţiei Asistenţă Socială, Sănătate şi Protecţie a Familiei s-a desfăşurat instruirea iniţială a şase asistenţi personali noi  angajaţi .

Scopul instruirii a fost iniţierea în cunoştinţele de bază referitor la politicile de stat şi serviciile sociale destinate persoanelor cu dizabilităţi existente în raion şi cadrul normativ de activitate a serviciului.

Tematica instruirii:

– Protecţia socială a persoanelor cu dizabilităţi;

– Cadrul normativ al serviciului – Hotărîrea de Guvern 314 din 23.05.2012 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Social ,,Asistenţă Personală’’ şi a Standartelor minime de calitate, aprobata prin Decizia Consiliului Raional nr. 10/12 din 13.12.2012;

– Drepturi şi responsabilităţi. Fișa de post a asistentului personal;

– Completarea fişei de raportare lunară de oferire a serviciilor de asistenţă personală.

Formatorii instruirii:

Lidia Ciuvaga, Specialist principal în problemele persoanelor în etate şi cu dizabilităţi;

Cristina Botnariuc,  Manager al serviciului social ,,Asistenţă Personală”

Autor: Cristina BOTNARIUC, Manager al serviciului social ,,Asistenţă Personală”, Direcţia Asistenţă Socială, Sănătate şi Protecţie a Familiei

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *