Se anunţă concurs la funcţia publică vacantă de contabil-şef al Direcţiei Generale Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei

Direcţia Generală Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei  din subordinea Consiliului raional Floreşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil-şef.

 Scopul general al funcţiei:

Asigură desfăşurarea activităţii în compartimentul financiar-contabil al unităţii publice şi acoperă parţial sau în totalitate activităţile acestuia. Asigură organizarea corectă a evidenţei contabile în conformitate cu prevederile Legii contabilităţii şi altor acte normative ce reglementează domeniul respectiv.

Sarcini de bază:

1. Organizează şi asigură ţinerea continuă a contabilităţii:

  • Asigură întocmirea şi prezentarea oportună, completă şi corectă a documentelor primare, a registrelor contabile conform regulilor stabilite de Ministerul Finanţelor;
  • Asigură integritatea şi păstrarea documentelor primare şi registrelor contabile conform cerinţelor Organului de Stat pentru Supravegherea şi Administrarea Fondului Arhivistic al Republicii Moldova.

2. Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei în baza planurilor de finanţare:

  • Calculul alocaţiilor lunare, anuale a serviciilor APP, CCTF, calculul indemnizaţiei privind plata copiilor orfani şi cei sub tutelă;
  • Ţine evidenţa documentelor contabile;
  • Analizează utilizarea mijloacelor financiare în raport cu planul aprobat;
  • După caz, întocmeşte şi prezintă modificări la planurile de finanţare;
  • Este direct răspunzător de îndeplinirea întocmai a atribuţiilor şi prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite în fişa postului.

3. Elaborează proiectul de buget şi întocmirea bugetului anual:

  • Elaborează şi prezintă propunerile la proiectul de buget a devizelor de cheltuieli cu calculele argumentate, conform normelor metodologice şi particularităţilor elaborate de Ministerul Finanţelor;
  • Prezintă proiectul elaborat Direcţiei Finanţe pentru analiză în termenii stabiliţi după aprobarea bugetului, întocmeşte devizul de cheltuieli şi planul de finanţare conform normelor stabilite.

4. Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anuale:

  • Întocmeşte raportul trimestrial şi anual, privind executarea bugetului;
  • Prezintă Direcţiei Finanţe în termenii stabiliţi rapoartele întocmite.

Condiţii de bază de participare la concurs:

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • posedă limba de stat;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are studii superioare în domeniu;
  • nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului de pensie pentru limita de vîrstă;
  • este apt din punct de vedere a sănătăţii pentru executarea funcţiei publice;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni savîrşite cu intenţie.

 Condiţii specifice de participare la concurs:

  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţii publice;
  • Atribuţii profesionale: Lucru cu informaţia, aplicarea în lucru actelor legislative şi normative, planificare, organizare, analiză, sinteza şi elaborarea documentelor;
  • Aptitudini personale: seriozitate, responsabilitate, punctualitate, flexibilitate, creativitate, spirit de iniţiativă;
  • Experienţă profesională în domeniu;
  • Cunoştinţe de operare la calculator.

 Documente ce urmează a fi prezentate:

  • formularul de participare la concurs;
  • copia buletinului de identitate;
  • copia carnetului de muncă;
  • copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare;
  • certificatul medical despre starea sănătăţii;
  • cazierul juridic.

Bibliografia concursului:

  • Constituţia Republicii Moldova;
  • Legea nr.158-XVI din 04 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Legea nr.25- XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
  • Legea nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
  • Legea nr.133 din 08 iulie 2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
  • Legea Contabilităţii nr. 113 din 27 aprilie 2017;
  • Ordin nr. 216 din 28 decembrie 2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar;
  • Ordin nr. 208 din 24 decembrie 2015 privind clasificaţia bugetară;
  • Ordin nr. 209 din din24 decembrie 2015 cu privire la aprobarea Setului metodologic privind elaborarea, aprobarea şi modificarea bugetului;
  • Hotărîre de Guvern nr. 1278 din 26 decembrie 2018 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la tipurile, cuantumurile şi condiţiile specifice de acordare a indemnizaţiilor pentru creşterea şi îngrijirea copiilorplasaţi în serviciile de tutelă/curatelă, asistenţă parentală profesionistă şi casă de copii de tip familial;
  • Hotărîre de Guvern nr. 378 din 25 aprilie 2018 cu privire la stabilirea şi plata indemnizaţiilorzilnice pentru copii.

Documentele de participare la concurs urmează a fi depuse personal, pînă la data de 10 august  2020la adresa:  sediul Consiliul raional  Floreşti, Bd.Victoriei nr. 2, (et.1) bir. 15,  Direcţia Generală Asistenţă Socială şi Protecţia Familiei.

Persoană responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primire a documentelor: Lai Mihaela, tel:(0250) 2-20-03,   E-mail: mihaela.lai.94@bk.ru

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *