Vicepreședinții raionului
Gheorghe GANCEAR
Data, luna, anul naşterii: 06 mai 1956
Studii:
- 1977-1980, Tehnicumul de Construcţii din or. Chişinău, specialitatea „Construcţia industrială şi civilă” (calificare: tehnician-constructor).
Atribuţii de serviciu:
- Coordonează activitatea Secţiei Construcţii, Gospodărie Comunală şi Drumuri, Arhitectului-şef al raionului, Întreprinderii Municipale „FlorArh”; Instituţiilor Medico-Sanitare Publice;
- Contribuie la buna colaborare a Oficiului Cadastral Teritorial, Inspecţiei pentru calitatea construcţiilor, filialei raionale „Moldtelecom”, filialei raionale SA ”Red-Nord”, întreprinderilor de gazificare (inclusiv SRL ”Flor-Gaz”), întreprinderilor de transport a pasagerilor şi mărfurilor, gărilor de căi ferate şi auto, întreprinderilor de construcţie, Inspectoratului Energetic de Stat, Secţiei Situaţii Excepţionale;
- Chestiunile privind conlucrarea cu autorităţile publice locale de nivelul unu.
Program de audienţă a cetăţenilor: în fiecare zi de marţi, începînd cu ora 08:00 pînă la ora 12:00.
Date de contact:
0250 2-20-58 (anticamera), 067214771; ganceargi@gmail.com
Alim AFONIN
Data, luna, anul naşterii: 08 mai 1963
Studii:
- 1980-1985, Institutul de Inginerie şi Construcţii din Odesa (Ukraina), specialitatea „Construcţii agricole” (calificare: inginer-constructor);
- 2004-2008, Academia de Administrare Publică pe lîngă Preşedintele Republicii Moldova, specialitatea „Administraţie publică” (calificare: administraţie publică);
- 2005-2008, Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene din Chişinău, specialitatea „Relaţii internaţionale” (calificare: relaţii internaţionale).
Experienţă profesională:
- 1985-1985, maistru, MSO Floreşti;
- 1987-1988, maistru în secţia de construcţie, Fabrica de Zahăr Ghindeşti (r-nul Floreşti);
- 1990-1997, locţiitor al inginerului şef în aparatul administrativ, Fabrica de Zahăr Ghindeşti (r-nul Floreşti);
- 2000-2003, specialist principal în Direcţia APL a Consiliului judeţean Soroca;
- 2003-2003, vicepreşedinte al raionului Floreşti;
- 2003-2005, şef al Oficiului Teritorial Floreşti al Cancelariei de Stat;
- 2005-2009, deputat în Parlamentul Republicii Moldova;
- 2009-2011, şef al Direcţiei teritoriale control administrativ Soroca, Ministerul Administraţiei Publice Locale;
- 2011-2011, director, „Megadom Prim” SRL;
- 2011-2012, director executiv, „Bisan-Cons” SRL;
- 2012-2013, director, „Sergalim Grup” SRL;
- 2013-2019, specialist, Secţia Construcţii, Gospodărie Comunală şi Drumuri Floreşti;
- 2019-prezent, vicepreşedinte al raionului Floreşti.
Atribuţii de serviciu:
- Coordonează activitatea Direcţiei Economie şi Atragere a Investiţiilor, Direcţiei Generale Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei;
- Contribuie la buna colaborare a Casei Teritoriale de Asigurări Sociale, Inspectoratului Muncii pe raion, Agenţiei raionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Filialei raionale a Întreprinderii de Stat „Poşta Moldovei”, Secţiei Administrativ-Militare, Direcţiei raionale Statistică, SA ”Servicii Comunale Floreşti”;
- Activitatea întreprinderilor industriale, comerţului privat, dezvoltării business-ului mic şi mijlociu, reformelor economice, privatizării şi postprivatizării;
- Colaborarea cu fondurile de investiţii.
Program de audienţă a cetăţenilor: în fiecare zi de miercuri, începînd cu ora 08:00 pînă la ora 12:00.
Date de contact:
0250 2-23-43, 067214770; alimafonin@gmail.com
Vitalie TOMACU
Data, luna, anul naşterii: 03 februarie 1970
Studii:
- 1994, Universitatea de Stat de Medicină „N. Testemiţanu” din Chişinău, Facultatea de Pediatrie (calificare: medic pediatru);
- 1994-1995, Internatura la specialitatea „Chirurg infantil”.
Atribuţii de serviciu:
- Coordonează activitatea Direcţiei Cultură, Turism, Tineret şi Sport şi Direcţiei Agricultură şi Alimentaţie;
- Contribuie la buna colaborare a întreprinderilor agricole şi industriei de prelucrare, Direcţiei raionale Securitate Alimentară, Inspectoratului pentru Supravegherea Tehnică „Intehagro”, Serviciului Ecologic raional, filiala Floreşti a Centrului de Sănătate Publică Soroca;
- Chestiunile comerţului cooperatist şi achiziţionării producţiei agricole, reformelor economice în sectorul agroindustrial;
- Chestiunile privind activitatea organizaţiilor obşteşti ale veteranilor, participanţilor: la războiul din Afganistan, conflictul armat din raioanele de est ale Republicii Moldova, lichidării consecinţelor avariei de la CAE Cernobîl, societăţilor orbilor şi a invalizilor, reabilitare a victimelor represiunilor politice.
Program de audienţă a cetăţenilor: în fiecare zi de joi, începînd cu ora 08:00 pînă la ora 12:00.
Date de contact:
067214772