Consiliul raional Floreşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef al Direcției Generale Educație din cadrul Consiliului raional Florești.
Scopul general al funcției:
Contribuire și formarea unui colectiv profesionalist prin coordonarea procesului de elaborare şi promovare a politicii statului în domeniul educației.
Sarcinile de bază:
–
Organizarea și conducerea activității Direcției Generale Educație, exercitînd
aplicarea prevederilor Codului Educației și actelor normative care
reglamentează raporturile în domeniul învățămîntului, a ordinelor și
instrucțiunilor Ministerului Educției, Culturii și Cercetării, Consiliului
raional, inclusiv realizarea hotărîrilor și măsurilor adoptate de Consiliul
Consultativ și Consiliul de Administrație din cadrul Direcției Generale
Educație;
-Reprezentarea Direcției Generale Educație în relațiile cu autoritățile, instituțiile și organele centrale și locale și cu persoanele fizice;
-Stabilirea priorităților politicii investiționale, asigurarea dezvoltării continuă a bazei tehnico-materiale a instituțiilor de învățămînt din subordine și asigurarea funcționalității lor;
-Monitorizarea și coordonarea activității metodice și formarea profesională continuă a cadrelor didactice la nivel local.
Condiții de bază de participare la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba de stat și limba oficială de comunicare interetnică;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical, eliberat de instituţia medicală abilitată;
- are studii superioare absolvite cu licență sau echivalentă în domeniul educației;
- 3 ani de experiență managerială în domeniul educației;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică pentru motive disciplinare;
- nu este privată de dreptul de a ocupa funcţie publică, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- are abilități de utilizare a computerului.
Condiții specifice de participare la concurs:
- Cunoașterea legislației în domeniu;
- cunoașterea modului de funcționare a unei autorități publice;
- abilități profesionale: lucru cu informația, actele legislative și normative, planificare, organizare, analiză și sinteză, elaborarea documentelor, argumentare, prezentare, instruire, soluționare de probleme, comunicare, eficiență;
- aptitudini personale: competență managerială, diplomație, seriozitate, responsabilitate, punctualitate, creativitate, spirit de inițiativă, capacitate de adaptare sporită, tendință spre dezvoltare profesională continuă, receptivitate la idei noi;
- abilități aprofundate de utilizare a computerului, imprimantei, scaner-ului, fax-ului;
- cunoștințe de operare la computer cu programele: Word, Excel, Power Point, Internet.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare la concurs;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă;
- certificat medical despre starea sănătății;
- cazier judiciar;
- cazier de intergritate.
Bibliografia concursului:
- Constituția Republicii Moldova;
- Codul Educației nr. 152 din 17.07.2014. În Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 319-324 din 24.10.2014;
- Lege nr. 436 din 28.12.2006 privind administrația publică locală;
- Lege nr. 158 din 04.07.20108 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Lege nr. 25 din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
- Lege integrității nr. 82 din 25.05.2017;
- Lege nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative;
- Lege nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
- Legea nr. 270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Legea nr.239 din 13.11.2008 privind transparența în procesul decizional .
Documentele de participare la concurs urmează a fi depuse personal, pînă la data de 05 ianuarie 2021(inclusiv), la adresa: or. Florești, bulevardul Victoriei nr. 2, sediul Consiliului raional Florești, etaj 4, bir. 406, secretarul comisiei de concurs.
Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a documentelor este dl Catruc Nicolae. Telefon de contact: 0250 2-20-57, 067214774. E-mail: consiliulfr@yahoo.com