Se anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Șef al Direcției Generale Educație

Consiliul raional Floreşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef al Direcției Generale Educație din cadrul Consiliului raional Florești.

Scopul general al funcției: 
Contribuire și formarea unui colectiv profesionalist prin coordonarea procesului de elaborare şi promovare a politicii statului în domeniul educației.

Sarcinile de bază: 
– Organizarea și conducerea activității Direcției Generale Educație, exercitînd aplicarea prevederilor Codului Educației și actelor normative care reglamentează raporturile în domeniul învățămîntului, a ordinelor și instrucțiunilor Ministerului Educției, Culturii și Cercetării, Consiliului raional, inclusiv realizarea hotărîrilor și măsurilor adoptate de Consiliul Consultativ și Consiliul de Administrație din cadrul Direcției Generale Educație;

-Reprezentarea Direcției Generale Educație în relațiile cu autoritățile, instituțiile și organele centrale și locale și cu persoanele fizice;

-Stabilirea priorităților politicii investiționale, asigurarea dezvoltării continuă a bazei tehnico-materiale a instituțiilor de învățămînt din subordine și asigurarea funcționalității lor;

-Monitorizarea și coordonarea activității metodice și formarea profesională continuă a cadrelor didactice la nivel local.

Condiții de bază de participare la concurs:

  1. deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba de stat și limba oficială de comunicare interetnică;
  3. are capacitate deplină de exerciţiu;
  4. nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
  5. este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical, eliberat de instituţia medicală abilitată;
  6. are studii superioare absolvite cu licență sau echivalentă în domeniul educației;
  7. 3 ani de experiență managerială în domeniul educației;
  8. în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică pentru motive disciplinare;
  9. nu este privată de dreptul de a ocupa funcţie publică, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive;
  10. nu are interdicția de a ocupa o funcție publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;
  11. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  12. are abilități de utilizare a computerului.

Condiții specifice de participare la concurs:

  1. Cunoașterea legislației în domeniu;
  2. cunoașterea modului de funcționare a unei autorități publice;
  3. abilități profesionale: lucru cu informația, actele legislative și normative, planificare, organizare, analiză și sinteză, elaborarea documentelor, argumentare, prezentare, instruire, soluționare de probleme, comunicare, eficiență;
  4. aptitudini personale: competență managerială, diplomație, seriozitate, responsabilitate, punctualitate, creativitate, spirit de inițiativă, capacitate de adaptare sporită, tendință spre dezvoltare profesională continuă, receptivitate la idei noi;
  5. abilități aprofundate de utilizare a computerului, imprimantei, scaner-ului, fax-ului;
  6. cunoștințe de operare la computer cu programele: Word, Excel, Power Point, Internet.

Documente ce urmează a fi prezentate:

  • formularul de participare la concurs;
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
  • copia carnetului de muncă;
  • certificat medical despre starea sănătății;
  • cazier judiciar;
  • cazier de intergritate.

Bibliografia concursului:

  1. Constituția Republicii Moldova;
  2. Codul Educației nr. 152 din 17.07.2014. În Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 319-324 din 24.10.2014;
  3. Lege nr. 436 din 28.12.2006 privind administrația publică locală;
  4. Lege nr. 158 din 04.07.20108 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  5. Lege nr. 25 din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
  6. Lege integrității nr. 82 din 25.05.2017;
  7. Lege nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative;
  8. Lege nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  9. Legea nr. 270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
  10.  Legea nr.239 din 13.11.2008 privind transparența în procesul decizional .

Documentele de participare la concurs urmează a fi depuse personal, pînă la data de 05 ianuarie 2021(inclusiv), la adresa: or. Florești, bulevardul Victoriei nr. 2, sediul Consiliului raional Florești, etaj 4, bir. 406, secretarul comisiei de concurs.

Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a documentelor este dl Catruc Nicolae. Telefon de contact: 0250 2-20-57, 067214774. E-mail: consiliulfr@yahoo.com

                                                                           

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *