- Se anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției de șef al Centrului Raional de Tineret al Direcţiei Generale Educaţie, Cultură, Tineret și Sport.
- Sarcini de bază:
1) realizează managementul strategic și operațional al instituției;
2) realizează managementul resurselor umane;
3) asigură colaborarea externă cu instituțiile/organizațiile active în domeniul tineretului;
4) realizează managementul financiar, logistic, informațional și al documentelor.
- Condițiile de participare la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova
- cu studii superioare universitare (preferențial în domeniul științelor socio-umane; absolvirea cursurilor de formare profesională în domeniul lucrului cu tinerii, în domeniul managementului va constitui un avantaj);
- cu o experiență profesională de cel puţin 1 an în domeniul tineretului;
- care la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu au împlinit vârsta de pensionare pentru limita de vârstă;
- care posedă limba română scris și vorbit (cunoașterea unei limbi de circulație internațională va constitui un avantaj);
- care posedă abilități necesare de lucru cu tinerii cât și pentru exercitarea atribuțiilor manageriale;
- care posedă abilități de operare a computerului;
- care cunoaște legislația în domeniul tineretului;
- sunt apți din punct de vedere medical ( fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei;
- nu au antecedente penale;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit. g)-r) din Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003;
- nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere.
- Documente ce urmează a fi prezentate pentru dosarul de concurs:
- cererea (formularul) de participare la concurs;
- copia actului de identitate;
- copia (copiile actului) actelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare în domeniul lucrului cu tinerii și în domeniul managementului;
- copiile actelor care atestă vechimea de cel puțin 1 an în domeniul tineretului (carnet de muncă/act de numire în funcție/certificate eliberat de CNAS privind stagiul de cotizare);
- curriculum vitae (model Europass);
- certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) şi neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medical narcolog), pentru exercitarea funcţiei;
- cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere (în cazul depunerii declarației, candidatul are obligaţia să prezinte cazierul judiciar în original în termen de cel mult 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii ordinului de numire);
- că nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit. g)-r) și art.301 alin.(1) lit.a)-b) din Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003 sau destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit.a) și b) din Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- declarația pe proprie răspundere că nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere.
Copiile documentelor pot fi autentificate de notar, certificate cu ,,corespunde cu originalul” sau se prezintă împreună cu documentele în original, în caz contrar Comisia ia decizia de neadmitere la concurs.
În cazul depunerii dosarului prin e-mail, actele în original vor fi prezentate în ziua desfășurării primei etape, în caz contrar Comisia ia decizia de neadmitere la concurs.
În cererea de participare la concurs se indică şi lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file. Dosarele de participare la concurs nu pot fi completate cu acte ulterior expirării termenului de 30 de zile din ziua publicării anunțului.
Concursul se va desfășura în 2 etape:
- Proba scrisă (ce nu va depăși 2 ore și va conține sarcini practice realizate la computer pentru aprecierea cunoștințelor și abilităților necesare atât pentru lucrul cu tinerii cât și pentru exercitarea atribuțiilor manageriale);
- Interviul (constă în runda de 5-7 întrebări pentru aprecierea cunoștințelor și abilităților necesare atât pentru lucrul cu tinerii cât și pentru exercitarea atribuțiilor manageriale, precum reacții la unele situații specific/dificile, factorii motivaționali, autoaprecierea calităților profesionale, abilități de comunicare, capacitate de analiză și sinteză, inițiativă și creativitate, motivarea angajaților etc).
La proba interviu, în calitate de observator, va fi prezent și reprezentantul Ministerului Educației și Cercetării.
- Bibliografia concursului:
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar
- Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale
- Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative
- Legea Nr. 215 din 29-07-2016 cu privire la tineret;
- Hotărârea de Guvern Nr.598 din 12-08-2020 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Dezvoltarea Programelor și Activității de Tineret;
- Hotărârea de Guvern Nr. 1213 din 27-12-2010 privind aprobarea unor măsuri de susținere a activităților pentru tineret;
- Hotărârea de Guvern Nr. 951 din 06-12-2023 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de activitate al Centrului de Tineret;
- Ordinul MEC 1677 din 13.12.2023 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.215/2016 cu privire la tineret.
- Dosarele de concurs pot fi depuse personal sau prin reprezentant, prin poștă sau prin e-mail până la data 15 iulie 2024, ora.17.00, la adresa: or. Florești, bd. Victoriei nr.2, Consiliul raional Florești, (et.2), biroul nr.24, sau e-mail svetlanalesan@mail.ru . Persoană responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a documentelor:
Mocreac Svetlana, tel. 0250 26013.
Informațiile suplimentare despre concurs pot fi accesate pe pagina www.floresti.md și pe panoul informativ din incinta Consiliului Raional Florești.